fredag 27 mars 2015

We didn't get tonight, we don't have tomorrow

Torsdagen var helt i stil med de andra dagarna den här veckan, den bara flög förbi! Rätt så galet ändå. SÅ himla fort har det gått. Kan inte fatta att det är fredag idag!

Jag jobbade som vanligt igår imorse, inte så händelserikt där. Efter jobbandet tog jag mig till gymmet ännu en gång för att kötta lite. 


Jag springer alltid som uppvärmning innan styrka. Mest för att jag ogillar att springa så mycket att jag liksom ”utsätter mig för det” för att vänja mig. Denna vecka har jag överträffat mig själv gång på gång på gång. Jag var varit halvt impat faktiskt. Har provat lite intervaller en dag, springa en längre sträcka i en konstant uppförsbacke en annan, idag provade jag en distans jag är inte är alls bekväm med. Det går framåt! Kul när det går bra är det ju! Idag på gymmet (för jag gick även idag haha) så pressade jag mig själv med att köra tyngre än vad jag ”trodde” var mitt max. Även det gick över förväntningar!

Jag trodde att jag inte skulle ha tid att gå till gymmet så himla mycket då jag började plugga igen men denna vecka har jag bevisat mig själv ha helt fel då jag fått in ett pass varenda dag. Det är kul för jag planerar mina dagar kring gymandet istället för att planera gymmandet efter dagarna. Funkar utmärkt!

Igår kväll så träffade jag Nian på So fun Yoghurt (froyo placet vi typ alltid går till). Hon har en intensiv och jobbig vecka och jag kan relatera hur mycket som helst då jag hade det precis så i NY from time to time. Det öste ner hur mycket regn som helt men vi envisades med att sitta utomhus i alla fall under något halvtäckande tak. Var skönt att prata lite och bara andas luft. Sjukt bra grej!

Jag var ju på gymmet igen idag, lite ofokuserat var det men fick ändå in en rätt så effektiv styrka. Det var bra grejer! Fastnade (nu för tiden kan jag väl säga ”som vanligt”) med valet-killarna. Deras jobb är rätt så galet ibland, men de underhåller i alla fall mig haha! Man står och pratar om allt och inget och helt plötsligt blir det KAOUS då alla kommer på samma gång. Rätt så galet är det ändå haha.. 



Ikväll ska jag kanske se Askungen-filmen med Kerstin. Vi får se. Hon har mått så fruktansvärt dåligt den här veckan. Det är rätt så galet. Hennes värdpappa tror att hon har njutsten och ändå så har hon varit där för en 100%. Hon är rätt så fantastisk den där tjejen.



Trevlig helg till alla mysiga människor där ute. Jag ska som sagt kanske på bio ikväll, imorgon ska jag tillbaka till gymmet för veckans sista pass och sen  bli upphämtad av Ant och på kvällen träffa Kerstin igen för äventyr. Söndag blir förmodligen/förhoppningsvis med roadtrip! Jag hoppas! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar