onsdag 18 mars 2015

I'm better under your reflection

Hallå där! 

Lunch med Patricia igår var jättemysigt! Hon åker snart på äventyr "down in the south"  alldeles själv. Jag pratade om att jag har en vecka ledigt när min värdfamilj åka till Kalifornien andra veckan i April. Jag sa att jag först tänkt att vara hemma och bara slappa, men sen kommer fram till att det är så himla slöseri på värdefull tid. Ingen annan kommer ju vara ledig då men jag tänkte att jag kanske skulle göra en Patricia, att åka på egen hand någonstans. 

Efter lunchen tog jag mig hem och började snickra på den idéen. Det finns ju så många möjligheter men för att spara så mycket pengar som möjligt så tar jag förmodligen buss någonstans. Det blir långa bussresor, men det är ju inga problem!

Jobb igår var inget speciellt. Jag hämtade upp tjejen, kom hem, skar upp broccoli, hämtade killen, kom hem, åt middag, sen var jag klar. Stannade även hemma igår kväll vilket inte är helt vanligt men det funkade det med. En tidig kväll! 

Även fast vi inte träffas så kan vi inte sluta planera resor, Kerstin och jag haha.

Onsdag idag och jag har varit till gymmet och spenderat lunch och början av eftermiddagen med nian. Vi slappa det för det mest men hann även med en snabbis till King Of Prussia Mall för att köpa en födelsedagspresent hennes kompis. 

Det blir jobb nu om ca 10 minuter sen ska jag ut ikväll och träffa Karina och planera hockeymatch som vi ska gå på i april. I alla fall förhoppningsvis! "Sista" sporten. Sen har jag sett amerikansk fotboll, baseboll, basketboll och hockey i USA. Ännu en upplevelse! :) 

Until next time amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar