tisdag 27 januari 2015

Golvad..

Hejsan. 

Jag hade en väldigt lång och trevlig helg. I alla fall till stora delar. I fredags så fyllde Nathalie år så var på födelsedags middag som var jättetrevligt. I lördags var jag på Skyzone med Karina, Patricia och Kerstin och det var SÅ kul!


Skyzone är ett trampolinställe och egentligen är det kanske mycket för yngre men de stoppar inte oss för fem öre. Vi hoppade i 1,5 timme och det var världens jäkla workout! OCH SÅ KUL!


Jag drunknade i skumgummihavet hah! Hittar ni handen?! 
På kvällen tog vi oss till en maskeradfest på Harcum som var helt knas men.. Ja.. Det funkar.

Söndag mådde jag skit. Och ni får verkligen inte ta mig fel här! Jag dricker inte här borta i USA (annat än att jag gjorde det på nyår). Jag mådde inte skit på grund av det men har stora misstankar om att jag blev matförgiftad av mexikanska maten vi hade innan maskeraden. Jag vaknade och mådde SÅ illa. Hade även en fruktansvärt, FRUKTANSVÄRT träningsvärd i axlarna. I alla fall så hoppas jag att det är träningsvärk så det inte är fel på mina axlar men det gör såå ont.

Om jag bara visste vad som väntade mig dagen efter haha... 
Jag hade en tur från mitt rum till badrummet och det var det enda jag gjorde. Kom inte upp på övervåningen förrän vid två-tiden och att till och med klä på sig var då så himla smärtsamt. Jag drack vatten och pratade med mina värdföräldrar innan jag rusade ner och spydde.. Och det var det... Det var sängen och jag för resten av den dagen. Inte fick jag i mig någonting, inte ville jag göra någonting. Har sen igår morse alltså varit golvad, något totalt!

Until next time amigos, kan berätta mer om min mysiga (och mindre mysiga) helg någon annan gång. Klockan är bara 7 här men jag har klarat mig igenom en hel måndag med mina taskiga axlar och med allt vad det innebär (tvätt, mataffären, skola, skotta snö) och ska nu lägga mig och sova och tycka synd om mig själv haha. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar