torsdag 24 oktober 2013

Väntan!

Orientation är officiellt slut och nu väntar vi på att bli hämtade/lämnade. Vi var 105 stycken på den här orientationen. Massor har redan försvunnit till tågstationen och olika flygplatser och kvar är vi (typ tio stycken?) som blir hämtade på hotellet.. 

Känslorna har varit så all over the place. Folk är glada, folk gråter, man är exalterad, man är nervös... Ni ska bara veta! Det är helt sjukt! Folk kommer och hämtar sina au pairer och känslan är helt absurd! Hahahahahah ååååååh 

Om ca 1,5 h kommer min värdmamma + de två pojkarna och hämtar mig. Vi åker sedan direkt till tjejens hockey-match (bad ass tjej ellerhur?!) för att se en del av den. Jag har verkligen inte en aning om hur det kommer bli ikväll men jag slänger nog upp en update inatt. Nu ska jag försöka få tag i min fina pappa  via Skype så jag kan hålla mig lite uppdaterad på sen fronten också.

Until next time amigos! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar