fredag 18 oktober 2013

Packning

Halloj där!

Klockan är 00.44 och jag borde ju verkligen sova... En produktiv dag får jag ju trösta mig med att det har varit ändå.

Gick upp i morse för att ha sista samtalet med Amelie innan min avresa. Hon är fantastiskt bra alltså. Lite tårar blev det där och hon taggar en så bra så mer taggad blev jag på att åka!

Efter skulle jag och pappa till farmor och farfar och hjälpa till med småsaker så medan jag väntade på honom på stan så gick jag och köpte adapterar. Vi tog en trip förbi Biltema för att handla vakuumpåsar som jag också var i behov av och styrde sedan mot Upplands Väsby.

Klart blev det där så tog mig till stan igen, sprang förbi apoteket, Svanströms och hann dessutom med att klippa håret. Tog mig sedan hem för att packa, det gick BRA MYCKET SÄMRE än vad jag hade hoppats på. Det är antingen brist på plats eller för mycket i vikt.. Måste hitta någon bra balans på det där. Egentligen tror jag att jag oroar mig i onödan men att packa för ett år hemifrån i 23 kg + handbagage är inte alls så himla enkelt!

Tog mig ännu en gång till stan för att besöka kyrkan en sista gång sådär innan man ger sig av. Mysigt var det, precis som vanligt med andra ord. Bilade hem, började plocka lite med packningen igen men sen kom fina Lina förbi. Vi hade en del att ta igen nu när man inte setts sen studenten så mysigt var det. Sen Lina åkte hem har jag bara fixat med packningen egentligen. Det börjar närma sig lite ordning här tror jag.

Imorgon kommer det hit en del folk på kvällen, ska faktiskt bli väldigt kul.. Förutsatt att jag får bort allt kaous jag har skapat. Det är inte speciellt nådigt.. Haha..! Bilden nedan är ändå bara i mitt rum innan jag flyttade ut i vardagsrummet. Det är tyvärr ännu värre nu. Ooooppsy!

Till mitt försvar så är det väldigt organiserat kaous! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar