söndag 20 oktober 2013

På flygplatsen

Jag är minsann på flygplatsen! Helt galet känns det att sitta här och äntligen vara på väg efter all den här väntan. Jag har telefonmaraton just nu och ringer runt till lite nära och kära. Det är sisådär 1,5 h kvar innan jag lyfter så tid har jag ju.

Sista förberedelserna då, hur gick de? Packningen var ju typ färdig sedan innan.

Jag åkte till stan och växlade lite pengar och tog mig till guldfynd där jag hade en massa presentkort att förbruka. Efter det träffade jag min Petra! Vi gick till Rififi och åt mat och myste, jag fick ett supermysigt armband av henne, även där en bit av min absolut bästa vän med mig!





Koppar kom även förbi och käka med oss så även han fick man säga hejdå till, haha! Jag tog sen bilen till Enköping där vi fikade och jag tog med mina sista grejer och begav mig av. Ännu ett obegripligt hejdå men mysigt var det. Jag tog mig sen tiden att ta mig ut till en familje-vän som fyllde 16 år. Jättemysigt var det och jag hade verkligen kul innan det var dags att ta sig till Sofie och hämta upp henne. Där träffade jag även hennes mamma också som jag inte träffat på år och dagar, bokstavligt talat!

Vi drog hem och fixade resten av packningen och småsaker och sen var det bara att gå och lägga sig.

I morse gick vi upp vid fyra-tiden, tog en dusch och begav oss. Nu är det boarding! SÅ lång tid har jag pratat i telefon osv! VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGINLÄGG!




HEJDÅ! SEE YOU ALL IN AMERICA!

2 kommentarer:

  1. Underbara Angelica. Vi väntar med spänning på fortsättningen.

    SvaraRadera
  2. Ååååh! Ha så fruktansvärt bra gumman ♡

    SvaraRadera