måndag 14 oktober 2013

6 days and counting

Om sex dagar sätter jag mig alltså alldeles själv på ett plan över Atlanten. Jag är egentligen minst lika taggad på flygturen som jag är på att komma fram till Orientation camp. De senaste veckorna har gått sååå fort. Tiden bara rullar på med olika preparations inför avresan och det är knappt så man förstår det.

Just dagen har varit så otroligt ointressant. Började med att stiga upp och hjälpa pappa i tvättstugan. Efter det var det slötid innan jag tog bilen och tog mig till Enköping. Tanken är ju att jag ska ta med mig resten av mina grejer härifrån men jäklar vad man samlar på sig. Jag åkte med packad bil förra gången, blir nog någonting liknande den här gången... Fasen håller jag på med liksom? Packning, kortspel, bakning och slötid har Enköings-visiten bjudit på. Sen beger jag mig imorgon vidare mot nya förberedelser. Funderingar på att dra förbi Enköping-jobbet också och hälsa lite :) ..

Sex dagar, sex långa men samtidigt så otroligt korta dagar. Make 'em count!
Det har varit galet mycket au pair-fix
Flygtur med mina fantastiska vänner (inkluderar Oscar som inte är i bild)

Sista utgången innan USA med fina vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar