lördag 19 oktober 2013

Fredagen den 18 oktober

Jag är helt UTMATTAAAD!

Även denna dag har varit fylld med saker att göra. I morgon är min sista heldag i Sverige och bara någonting sånt känns ju helt otroligt.

Jag gick upp i morse och packade min väska ännu en gång, och kampen var inte slut där. Fullständig kaous var det i vardagsrummet och i mitt sovrum... Heheheheeh. Stackars pappa som har fått stå ut med att jag kommer med mina grejer. Han är bra han som står ut. Klar blev jag inte, frustrerad blev jag och försöka att inte bry mig gjorde jag också.

Jag tog vid halv tre-tiden bussen ner till stan för att träffa mina fina! Moa och Tuva! Vi gick till Café Linné och myste. Ååååh.. Helt fantastiska är de! Vi hade det så otroligt mysigt med prat om allt och ingenting. Sen fick jag saker av de, och jag måste säga att det nog är bland det finaste jag någonsin fått! Mina flickor hade gjort 20 stycken brev. Breven var menade att öppnas vid olika tillfällen under det kommande året. Det fanns för min födelsedag, alla hjärtans dag, julafton, nyårsafton och liknande. Sen fanns det också några "när du känner dig lite sjuk", "när du saknar oss". De hade gjort det så himla fint och bra! Vart bara så otroligt glad. Ser verkligen fram emot att öppna de här breven under året. Och nu har jag med mig lite av de även fast jag är på andra sidan Atlanten. Fantastiskt bra är de helt enkelt, går inte att säga mycket mer!


Efter det gick vi iväg till banken för att fixa lite. Klar blev vi även där och då var det dags för mig att ta mig hem då vi väntade lite gäster. Efter banken fick jag alltså säga tack och hej till två av de finaste människorna i mitt liv. Kommer att sakna de SÅ mycket! Rusade till bussen och då stod de kvar och vinkade av en. Ett kvalitets-hejdå, på gott och ont. 



Efter hemkomst sprang jag förbi Willy's och hämtade mina presenter till värdbarnen, mer om de sen! Hem kom jag till mat och gäster, väldigt trevligt. Monopol-spel blev det och även fast det var otroligt utdraget så var det mysigt hahaha. Nu är jag enormt utmattad. När jag vaknar ska jag ha min sista dag hemma, sen bär det av. Jag är så taggad! 

Until next time! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar