måndag 21 oktober 2013

Körkortsutbildningen

Hallå där!

Igår då. "Vad hände sen?". Vi kom fram till hotellet och checkade in efter en del väntan. Vi åt nice mat och sen gick man till rummet. Jag var vid den här tidpunkten så otroligt utmattad! Längtade till att få sova men de sa åt oss att vänta tills solen gått ner vilket det var några timmar kvar till. Skypade med Sverige och pratade med folk allmänt men sen var jag verkligen alldeles för trött så vid halv 8 somnade jag fint i min breda, sköna säng.

I morse så vaknade jag vid sex, så alldeles för knas med jet-lag osv var det ju inte. Vid sju ringde vår telefon. "This is your automatic wake-up call". Vi hade inte beställt det så man förstod att det var förmedlingen som fixat men vi hade inte fått någon information om vart eller när körkortsutbildningen var så det vart ju väldigt spännande att vakna upp utan någon annan information.. Vi tog det lugnt ett tag, fixade oss och tog oss ut ur rummet där vi träffade nya au pairer som hade fått en schema. SÅÅÅÅÅÅÅÅ idag har det varit en heldag på körkortsutbildningen. Hur mycket och hur bra information som helst så nu är jag toktaggad på att åka bil in the States! Resten av dagen är ledig och nu är fler från Sverige här... Får se om man hittar på någonting, har massa skypetid nu så sitter och skypar med Sverige i omgångar :) Har en del bilder men ingen tid eller ork just nu att lägga upp de så de får komma upp en annan gång. Och där tog orden slut for now... Jag blir nog bättre på att blogga när jag har mer möjligheter att hitta på något :) .. Over and out peeps and until next time amigos! 

Flingbuffén på hotellet.... Någon bild behövdes ju...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar