onsdag 17 september 2014

packa, packa, packa!

Hejsan där!

Lediga dagen igår gjorde att jag har gått runt med världens måndagskänsla idag. En måndag utan måndagsångest dock vilket är himla bra! Upp och fixa frulle som vanligt imorse sen vart det bara vanligt grejande innan jag kom fram till att det kunde vara lite smart att kolla igenom vad jag ska ta med mig till Sverige och inte. Sagt och gjort så var det precis det jag gjorde. Jag kan totalt ta med mig 30 kg hem nu när jag åker och än så länge har jag redan fyllt 20 kg och då har jag inte packat ett enda plagg jag kan använda på kroppen. Bara massa minnen och kläder jag inte använt under året och annat överflödigt. Får se om jag får resa som Michelin-mannen med lager på lager på lager eller om det löser sig i alla fall haha. Än så länge är det ju halvlång tid kvar innan det är dags att åka. Jag är verkligen SÅ taggad! :D

Fina brev jag fått under året. Så mysiga! 

Jättesvårt det här ju. Och det är SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ mycket kvar här i rummet. Hur fasen ska jag få med mig allting till Philadelphia?
Kaos.... Inte ens organiserat.. Bara kaos.
Filmen vi gick på igår, 'The Hundred-foot journey', var faktiskt väldigt mysig. En himla blandning var det verkligen mellan en Romeo och Julia berättelse och... En liten lärdoms berättelse av att inte komma för långt ifrån ens rötter och... Lite där emellan. Det var bra grejer dock och nu har jag också träffat Josi's nya au pair Coco.



Ska alldeles strax hämta kidsen, blir en massa körande av tjejen till massa olika träningar innan jag ikväll så på Multi Cluster meeting. Ett obligatoriskt säkerhetsmöte. Mjo det är ju bra att gå på det när man varit här i snart ett år haha. Bättre sent än aldrig antar jag :)

Until next time amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar