tisdag 30 juni 2015

Sista tre arbetsveckorna

Jaha jaha. Helt plötsligt så har jag bara tre ynka veckor kvar att jobba. För mig är det rätt så ofattbart! 

Min måndag var inte så himla intressant. Jag tog mig upp och gymade på morgonen. Fastnade som vanligt länge, länge med mina grabbar pratandes. De är så sorgligt då de dagligen påminner mig om att det börjar närma sig.. Dumheter! :( 

Avslutade till och med mitt medlemskap idag! Oj oj oj! Sista juli är sista dagen jag kan gå till ett YMCA och träna. Sorgligt! 

Jag tog mig efter det hem och skypade lite med pappa. Var länge sen sist så det var ju inte så tokigt! 

Tog mig till matbutiken för att fylla på vårt tomma hus och sen kom min värdfamilj kom hem runt halv 2-tiden från sin resa. 

Det var inte mycket som hände efter det. Blev skickad till flera matbutiker. 

Det här med att försöka förklara hur stora potatisarna är.. 

Hjälpte till att fixa middag vid hemkomst. Pratade lite med min värdmamma om deras resa, om min resa, om framtid och mellantid och allting där emellan. 

Jag tog mig efter det till Starbucks där jag träffade Kerstin på kvällen. Vi bytte lite bilder och grejade. Alltid så fint att träffa den är tjejen alltså! Även när vi båda inte är on point så får hon mig alltid att skratta  och må fint. Såna människor är guld värda <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar