torsdag 25 juni 2015

Inside out

Bion igår var strålande bra! Så glad att vi gick och såg den. Jättegullig och mysig film! Den kan ni gå och se Sverige!





Kerstin och jag tog oss hem till mig efter det där hon scoutade an present till sin ett-åring bland alla våra donationslådor. Hon hittade några barnböcker och jag körde sen hem henne, nöjd och glad!

Såhär håller vi alltid på när vi plockar up varandra.. Detta var vid ett annat tillfälle
 Och detta var igår hehe... 



Kom inte hem själv förän runt midnatt och kunde sen inte sovs förrän runt 1-tiden men vaknade rätt pigg och kry imorse ändå. 
Fick en segstart på dagen med tråkiga nyheter. Nyheter som är rätt sä svåra att greppa. Little did I know när jag tog mig till farmor och farfar på min födelsedag när jag var i Sverige och hälsade på att det skulle vara sista gången jag träffade farfar... Farfar som ruvar på så mycket kunskap. Som alltid lyckoönskar en i allt man gör. Som är så go och påhittig oavsett vad. Det är inte kul...

Tillslut så är det dags att ta sig ut tankedvalor. Jag tog mig tung i huset och fixade lite final touches innan samma familj som vill köpa huset kom förbi igen. De är här nu för femte gången och tittar runt. Som Kerstin sa "tror de att huset ändras från gång till gång?" Men... Det blir nog bra tillslut. 

Jag hoppas att de ger sig iväg innan jag ska på Cardio Kickboxing. Behövs lite extra idag. Sen ska jag preppa det sista innan NY. Ska bli såå kul att se kidsen igen. Eller faktiskt hela familjen. Och NYC. Och Spenser?! Och allting annat! Är lite extra glad över att åka dit idag. 

Until next time. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar