lördag 27 juni 2015

hopeless hearts just passing through

Vilken härlig dag. Det är lite som att man aldrig lämnat typ haha. 

Vad har vi haft för oss idag? Jag har fått en stor portion puppy-love hela dagen. De är ju så himla mysiga! 



Jag tog mig ner med Kira och tjejen till downtown Rye. Vi åt glass från Longford's och vandrade runt i solen innan vi tog oss hem och sen direkt till matbutiken.  

Tveksamt om en matbytiksrunda verkligen var nödvändigt i det här hushållet haha...! 

Fick se avslutning på tjejen och lillkillens fotbollsläger på kvällen. Fick dör äntligen träffa min gamla värdpappa. Han är så härlig! Träffade också föräldrar till barnens kompisar igen. Kära återseenden! 



När vi kom hem från fotbollen så hoppade jag i poolen med lillkillen. Jättehärligt! 

Vi tog oss sen in och kröp ihop framför tvn. Det har varit en jättemysig dag. Rätt så strålande bra sådär. 


Hela denna dag har också spetsats av att the Supreme Court idag bestämde att gay marriage är lagligt i samtliga 50 amerikanska stater. Jättestort steg och hela landet firar. Jättekul!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar