fredag 12 juni 2015

Homegrown Honey


Hallå där!

Dagarna springer som vanligt förbi. Min vardag är full med ärenden och spring men ändå alldeles lagom.  Mycket har pågått rent allmänt i vardagen sen jag bloggade sist och vet inte vad jag ska säga egentligen!

Blivit superinvolverad i Shop.com haha... Lång historia 
Mitt stor-hjärta tog studenten. Så glad och stolt! 

Killen hade hejdå-grej med kompisar på massa kids var här och skojade runt
Jag och tjejen agerade pizzamän dagen till ära haha.
Vi har haft målare och fönsterbytare och allt möjligt i huset på senaste.

Gammalt vs nytt fönster. Väldigt stor skillnad hehe.. 

Från dåtid till nyligen-tid då? Tjejen ville fixa sina naglar i tid till skolavslutningen så efter att jag plockade upp de från skolan idag så tog sig jag och hon iväg. Den här termen med att "jag jobbar" är inte solklar ibland alltså. Massa tjejsnack och roligheter, det skulle jag kunna vänja mig vid haha.



Känns rätt så accurate
Mina dagar är fyllda med gym, ärenden, spring till butiker och soptippen och olika donationsställen och en och annan fin träff med folk där emellan.

Hur som... Fredag imorgon och för mina kids innebär det sista dagen i skolan. Dessutom sista dagen i den skolan de går på nu någonsin då de flyttar till Kalifornien i Juli. Jag har som vanligt en hel del spring att göra men blir nog bra :)

Denna helg, till skillnad från andra helger, bil nog mycket lugnare. Jag och Kerstin ska försöka hitta på någonting speciellt och roligt att göra då det faktiskt är sista helgen vi kan trycka in någonting nytt. Alla andra helger är redan helt fyllda! Det är rätt sjukt. Jag har 5 veckor och en dag kvar av jobb. Hur sjukt är inte det? Tick, tock.

Kanske ser jätteoklart ut men.. Detta är helgerna jag har kvar.. Galet galet galet. Och jaa jag har även Kerstin's schema hah.. Vi har kommit fram till att vi är som ett gammalt gift par.. 

Imorgon ska jag och några tjejer på ett Shop.com produktparty! Ska bli intressant. Lördag får vi se vad jag och Kerstin hittar på och på söndag ska vi kanske till en vattenpark? Får se!

Mina värdföräldrar försvinner till Kalifornien i nästa vecka för att preppa för flytt och som förstärkning har jag nu farföräldrarna här. De är jättegoa så det blir nog en jättebra vecka! Vi får se :)

Until next time! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar