måndag 29 december 2014

I am alive!

Idag landade jag hemma i Wynnewood igen efter en upptagen vecka hos the Disla's och en helg hos the Miller's.

Mycket har pågått. Jag har sprungit runt med Dave, firat jul med hans familj, träffat min allra bästa Petra i City, sprungit runt lite till, sooooovit ut på morgnarna, njutit av ett vårligt väder och bara gottat mig i en massa planerade dagar. Det har varit så himla mysigt.


Julaftonsprepp!

Ännu en gång tillbaka och fixa naglar. Standard när man är där då priset är oslagbart!

Jag och Dave tog oss till Museum of Natural History


.... Och till the Rockefeller tree!


Fick träffa nuggets! Vi hade en händelserik och mysig dag!

The Garden och Empirestate matchar när det är Rangers dags!

Jag kom hem runt 4-tiden för att mina värdföräldrar skulle ut på middag och välkomnades hem av en jättemysig och glad värdfamilj. Tog det lugnt och kollade (amerikansk) fotboll med killen. Vi åt lite middag och tjejen kom sen ner och föreslog att vi skulle spela kort vilket vi gjort resten av kvällen. De är så roliga! Mina värdföräldrar försökte sova men vet inte hur bra det gick för vi var inte så himla tysta men.. Det får det ju kanske vara lite värt ibland. Det kändes med andra ord helt okej att komma hem. Ska ju tillbaka till New york igen på Onsdag för nyår så så länge blir jag inte utan.

Får vara mer detaljerad en annan gång. Nu är det läggdags!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar