tisdag 16 december 2014

Så mycket igång

Hallå där! 

Jag har gått lite off radar då jag i söndags lämnade in min dator på lite lagning. Min fläkt ville inte funka som den skulle men som tur är så har vi en Apple store i närheten och där hjälpte de ju mig så himla snabbt och smidigt. Får tillbaka min  dator om typ 2-4 dagar så.. Ligger halvlågt med bloggandet tills dess.

Hur som haver. I fredags så var jag och Kerstin ut på kvällen och sprang emellan massa butiker. Vi var på Suburban square där det är en massa butiker, vi tog oss till Dollar tree där jag köpte massa produkter och gjorde min egna present till söndagens cluster meeting, vi tog oss till Five Below för julklappar och.. Target för hårolja och.. Ja överallt! 


Vi hade också en strålande lördag i City!


I söndags så käkade jag frukost med Patricia, lämna in min dator på lagning och tog mig på cluster meeting hos min conselour. Vi hade presentutdelning och fika villet var väldigt mysigt. Jag fick $10 på Starbucks vilket passar mig alldeles utmärkt! Jag kände att jag gärna tar det som jag absolut kommer att använda än att få någonting som inte är typiskt mig hehe. 

Söndag kväll träffade jag återigen min partner in crime: Kerstin! Vi var hemma hos henne först och tog oss sen till Chili's för middag. Hon är så himla bra hon!!

Kerstin har massor med bilder och jag kan vara med noggrann med dator men.. That's all for now. Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar