tisdag 23 december 2014

Julklappsprepp

Jag har varit busy senaste dagarna! Min värdfamilj gav sig av tidigt fredag morgon så jag tog en sovmorgon och en väldigt långsam start på dagen. Spanade film och slog in julklappar innan jag tog mig ut och hämtade min dator som var färdig.


Kerstin kom förbi då hennes tvättmaskin hemma hade pajat så hon tvättade sin tvätt hemma hos mig haha. Det var mysigt med lite besök sådär haha. Hon behövde ta sig tillbaka hem och jobba efteråt så jag fixade en massa mer innan jag tog mig till IKEA och King of Prussia för en massa julprepp! Fick bland annat med mig pepparkakor, julkola och jumust från ikea. Vilken räddare!

Min värdpappa som ska vara bra på att grilla fick en spatula med hans favoritteam på. 
Jag träffade Kerstin igen när hon hade jobbat klart och vi tog oss till Five Below och träffade sen Patricia och vi tog oss hem och kollade på Hitta Nemo haha. 



De tjejerna är så bra då! Yum yum yum! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar