torsdag 11 december 2014

Svackor kommer och går

Jag har ingenting att blogga om... Inget som helst. Har varit till matbutiken några gånger. Tja liksom, intressant... 

Denna vecka är otroligt seg (mycket mitt eget fel). Jag jobbar fortfarande på att hitta någon balans liksom. Något att fylla mina dagar med. Har sedan i måndags morse känt mig väldigt nere och energilös och har därför sovit lite extra efter morgonjobbet för att låta kroppen komma ikapp. Har helt pausat gymmet vilket har varit helt fel beslut men känns också som att det var lite det jag behövde. Varit några svängar till biblioteket har jag också hunnit med bara för att vara lite produktiv utanför huset (jag spanar helt ärligt inte speciellt mycket på böckerna när jag är på biblioteket, tar med mig datorn och gör allt och ingenting då det är så mysigt att sitta där).

Jag fattar inte vad jag gjorde i Rye när jag var där. Nu när jag är inne på Supersaver mode är allting liksom lite dödare. Jag får $190 varje fredag. $100 åker rakt in på sparkontot och efter fartfyllda helger är det inte så himla mycket kvar. Jag är inte speciellt rastlös, det skulle jag inte säga. Jag hittar massor med grejer att göra men... Det känns som att jag lever för helgen och det är inte en känsla jag diggar sådär jättemycket. Vardagen är alldeles för bra för att bara få rinna förbi sådär. 

Musikhjälpen är igång och jag försöker lyssna så mycket jag bara kan. Åh vad jag tycker om musikhjälpen, det är världens pepp för julen och det faktum att det är i Uppsala i år gör mig SÅ glad. Ibland när jag tittar ser jag mina fina vänner och hur kungligt är inte det? Så avis, måste vara så kul att ha de i stan. Kötta nu Uppsala! Visa att Uppsala också kan precis som Malmö kunnat tidigare år.

Ska imorgon träffa Kerstin och planera helgen så det blir ju bra. Lite rörelse men för det mesta så jobbar tjejerna när jag har min uppsjö av ledighet. Jakten på balans fortsätter! 

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar