söndag 20 juli 2014

Daglig blogg igen? Vem vet!

Hallihallå!

Vad hände efter att jag imorse runt 5-tiden bloggat klart? Jag somnade givetvis om. Vaknade i omgångar men gick inte upp förrän vid 11 då det faktiskt var alldeles för sent för att fortsätta sova. Tog mig ner och såg till att Chloe kom ut och träffade resten av min halvfriska värdfamilj.

Jag skulle nog inte jobba idag. På sätt och vis så gjorde jag väl inte det heller men.. Min värdpappa var borta på tennis med 12-åringen och ja.. Kidsen + min värdmamma kan fortfarande inte hjälpa Chloe så mycket som hon behöver så blev att man fixade och bar och höll på.


En slow day var det. Tog tag i läxor så att det var gjort, tvättade och tog tag i andra nödvändiga-onödigheter som behövdes göra. Fick även in en Skype med pappa som gjorde mig väldigt väldigt glad! 

Jag skjutsade sen min värdpappa till BMW där han officiellt köpte cabben då den bara varit leasad till nu och... Nej dåligt dag att blogga om då så mycket faktiskt inte har hänt haha. 

Trött och slut tog jag mig i alla fall upp på mitt rum där jag tog en liten tupplur och bara väntade på bättre tider. 

Sitter nu i bilen och väntar på Sophia som aaaaalldels strax är här! Saknar henne alltid så mycket så ska bli jättekul att träffa henne! 


Har superplaner för imorgon. Eller hade.. Hela det här med skadad värdmamma förstör det mesta! Min värdpappa behöver ta sig på jobb och frågade om jag är i krokarna. Absolut inte!!! Det är ju min lediga söndag! Kanske borde sagt någonting sånt där men det gjorde jag ju självklart inte.. Vi får se hur det slutar.. 

Until next time amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar