söndag 8 juni 2014

Sommarlov!

Halli hallå!

Nu var det ju ändå rätt länge sen man skrev. Vad har man varit up to? Det har ju varit så spännande att kidsen har fått sommarlov vilket inneburit en hel del massa jobb! Intensivt har det varit och trött har man varit. Kidsen har ju fått sommarlov 3 veckor innan alla andra skolor och har det till 4e september så det är ju typ världens längsta lov. Lyckans ostar, mindre lycklig Au Pair haha.

Bräääädspel!
Plugga ska man ju också hinna göra! 
Vad har jag varit up to då? Min värdmamma har på senaste varit väldigt stressad vilket har gjort det himla motigt och jobbigt att jobba. Vet ju mycket väl vad det innebär vid det här laget men det ändrar fortfarande inte the facto att det suger. Har pratat med henne lite så det ska väl förhoppningsvis bli bättre. Bara bita ihop och vänta på bättre tider!

Vad har jag haft tid för då? Ingenting egentligen. Träffat Spenser x2. Sommarlov resulterar i att jag jobbar dagar istället vilket suger då alla andra jobbar kvällar haha! Spenser har varit enda vännen jag kunnat vara med men inte klagar jag för det!





I torsdags kväll tog jag mig ut på äventyr med honom. Vi åt mexikanmat igen och körde efter det, någonting som verkar ha blivit en återkommande trend! Vi hamnade i Stamford, Connecticut efter ett tag och vände där om. Jag släppte av honom hemma hos honom och precis när jag skulle köra iväg ringde han och sa att hans lille valp var hemma och fråga om jag ville träffa honom. Vilken jäkla fråga! Finns det något annat svar än ja på det?



Jag måste säga att han inte är speciellt fotogenisk, en riktig fena på att röra sig är han men...... Såååå himla söt! Har massa bilder men får leta upp de vid ett annat tillfälle. Är alldeles för trött nu. 

Så mycket men så lite pågår här på samma gång. Jag ska komma ikapp osv men tills dess, tålamod!

Until next time amigos! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar