tisdag 24 juni 2014

Jaha

Åhhå ni. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Himla krånglig vecka har det varit. Min värdmamma jobbar väldigt mycket vilket gör henne väldigt stressad och BAM så är man närmsta vuxen att ta ut allt grejs på. Jobbar på det en massa och har varit jäkligt olycklig övrig tid, resultatet blir inte så mycket bloggtid. Eller lust för den delen... 

Att jobba är fortfarande rätt så kul. 7-åringen har haft en typ 1,5 månads knasfas där han varit rätt jobbig och elak, vilken tur man har haha. Har tack vare Dave i alla fall samlat mig tillräckligt mycket och när det hände i veckan och jag fick nog så blev han redigt tillsagt på ett ändå väldigt bra sätt och efter det har det varit bra mycket bättre. Tackar! 

Mycket händer ju såklart! Vi hittar på grejer när man jobbar och tid off med kompisar är ju ännu mer uppskattat! 

Träffade Spenser för frukost. Vi tog oss ut till Tappan Zee Bridge efter det. Mysigt! 

Gick på en vandring i Marchlands med 7-åringen. Hittade rester av ett gammalt hus och en fin strand.

Vi var ute på promenad med hundarna. Det var dövarmt så vi gick till stranden och splashade de med massa vatten.

Haircuts!

Två ankor landade i poolen vilket gjorde Chloe dö-intresserad. 

Både ris och ros just nu. Facinerande hur jag haft det tokbra i den här familjen men nu då och då också har det jääääkligt kämpigt. Så är det väl. Ska försöka samla mig ännu mer och prata med min värdmamma. Jag haaaatar att klaga på sånt här.. Vill inte vara till en massa besvär... Urgh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar