måndag 9 juni 2014

BOSTON - night 1

Okey då! Let's do a little recap!

Min fredag bestod av jobb. Knappt så jag minns vad jag gjorde men ja.. Det blev i alla fall gjort! Min värdmamma hade lovat mig att vara hemma vid fyra så jag var ready to go by then men hon vart sen så fick planera om lite. Hur som! Ledig blev jag och då jag fick ett presentkort på manikyr, pedikyr och 15 min massage när jag jobbade extra så tog jag mig till Bobo's nail salon i Rye och blev omhändertagen.



Aldrig gjort det förr då jag bara inte känt att det varit värt det, mina naglar är katastrofala efter all innebandy och donkenjobb osv. De gjorde hur som helst himla bra grejer och jag gick därifrån ompysslad och glaaaad!

Promenerade till Starbucks där Dave sedan hämtade upp mig vid 6-tiden. Vi tog oss till Rye tågstation där vi hämtade upp soooooolstrålen Sophia och baam, vår roadtrip var ett faktum!



Så himla uppfriskande timmar i den där bilen. Så taggade på en helg borta från grejs så det var ju himla härligt! Vi hade fin allsång (http://instagram.com/p/o7Hvi3HZ6Y/) och bara hade det bra!


Sophia gjorde en riddargrej åt mig, självklart använder jag ju den! 


Runt... Midnatt (?) kom vi fram till Clara i Acton där vi släppte av Sophia innan vi också kunde ta oss och landa. Kändes som en så låååång dag men var så himla glad för lite ledig tid äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar